tisdag 10 maj 2011

Tradera


I fredags så budade jag hem dessa mönster på Tradera, 22kr inkl. frakt, det är riktigt billigt för 5 babymönster :) Jag får ta och testa någon av mönstren sen när jag är färdig med de andra projekten som jag håller på med.

Jag är snart färdig med T:s ena kjol, det är bara en volang kvar att sy dit och sen är den färdig. Jag håller på att funderar lite på hur jag ska sy de andra, hon ville inte att de skulle se likadana ut allihop, men jag har några idéer till dem :) Så det är vad jag har grejat med den senaste veckan eftersom jag har varit lite slarvig med inläggen. Sen blir det ju inte bättre av att det är så fint väder nu med ute, då vill man verkligen inte sitta inne och sy.

2 kommentarer:

  1. Kanon när man kan hitta så billiga mönster! Fina babykläder du har sytt, så många härliga tyger!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillade kläderna jag har sytt. Det är toppen när man kan hitta sånt så billigt :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...