tisdag 24 maj 2011

Award!



Har fått en award av Två små gryn! Tack så jätte mycket! Det är jätte kul att man har fått en award när man inte har bloggat så länge :)

När man har fått denna awarden så ska man skriva 8 saker om sig själv, och skicka den vidare till 5 andra bloggare som har mindre än 100 följare. Så här kommer min lista:

1. Jag bor på landet med min sambo.
2. Jag är en riktig godisgris.
3. Jag är ett stort Twilight fan ;)
4. Har två katter men förhoppningsvis snart en hund med.
5. Älskar grillat.
6. Har en dröm om att någon dag kunna starta eget.
7. Sommaren är den årstiden jag gillar bäst.
8. Jag gillar att gå i affärer, så jag är nog lite av en shoppaholic ;)

De 5 bloggare som jag skickar awarden till, jag vet inte riktigt hur man ser hur många följare de har. Så jag får chansa lite:


 

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för awarden, jag blev jätteglad.
    Och vilken snygg väska du har sytt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vad kul att du gillade den :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...