söndag 15 maj 2011

Volangkjol


Nu är jag färdig med en av T:s kjolar. Hon hade en som var hennes favoritkjol, så jag hade den som mall och gjorde en ny kjol till henne :) Träringen tog jag från hennes gamla kjol och sydde dit som dekoration. Inte trodde jag att det skulle vara så mycket jobb att sy en sån kjol, men det var rätt så många delar som skulle klippas till. Men jag tycker att slutresultatet blev bra och T blev glad med :)

Jag har fått hem min beställning från Stoff & Stil med för någon vecka sen :) Jag beställde puderrosa tyg som ska få bli en sommarklänning till mig. Tror att det får bli nästa projekt, nu när sommaren och semestern närmar sig så måste jag ju ha den färdig :)

3 kommentarer:

  1. Tack! :) Det var lite jobb med den men det gick till slut ;) Ska testa någon gång att trycka på tyg med, får ta och köpa lite grejer till det.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hade inte heller en aning om hur man gjorde med Awarden! :) Men du kopierar bilden från min blogg och gör ett nytt inlägg. Sen kan du skriva någon kommentar i de bloggar du skickar vidare till, men jag chansade att ni skulle se och det gjorde ni!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...