måndag 16 januari 2012

Beställningsjobb

Igår var jag och hjälpte min ena svägerska på förskolan som hon jobbar på. Hon hade nämligen beställt ett kuddöverdrag till en kudde som var ca 1,5x2m. Hon hade fixat tyg och knappar så det var bara för mig att börja sy :) Hon hade valt ett vitt/cremefärgat tyg i lite tjockare material och matchande knappar. Det var första gången som jag sydde något så stort och med så mycket tyg, men jag tycker att det gick väldigt bra och kudden blev jättefin med överdraget :) Hoppas att de andra på förskolan tyckte att den blev fin.

Detta var mit första beställningsjobb :) Jag blev så glad när hon frågade om jag ville sy detta åt dem. Jag kom ju givetvis på när jag var på väg hem att jag glömde ju att fota kuddöverdraget, klumpigt av mig. Ska försöka få en bild så att jag kan lägga ut den på bloggen.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...