söndag 22 januari 2012

Återvinning av tyg



Mitt senaste projekt är dessa två hättor som är i storlek 70/80. De är sydda av en panelgardin som jag har fått av mamma för ett tag sen. Eftersom den ena blev enfärgad så letade jag fram några svarta knappar som ser ut som stjärnor och sydde på. Det blev ett litet veck på den mössan vid kantbandet, jag får se om den läggs ut till försäljning och om jag gör det blir det nog lite reducerat pris på den i så fall.

Jag tänkte att jag skulle anmäla mig till loppisen i Parkhallen i Tranås som är i slutet av april, men jag får avvakta med att anmäla mig tills jag vet hur jag jobbar. Jag hoppas ju på att jag är ledig då så att jag kan vara med, det vore roligt att vara med och se om det är några som vill köpa det man syr :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...