onsdag 2 november 2011

Nytt syrum


Nu är mitt nya syrum äntligen färdigt! Det tog ett tag men det var mycket spacklande och jag var tvungen att måla ett antal gånger. Här är ett IKEA skåp som jag har tygerna i, det är fullproppat med tyg kan jag ju meddela :)






Lite trådförvaring



Mitt sybord



Mitt klippbord fick stå utanför syrummet eftersom är en större garderob, så det fick inte riktigt plats :) Det enda som är kvar nu är bara att det ska sättas dit ett eluttag inne i syrummet som jag kan ha till symaskinerna. Tills dess så får jag använda förlängningskabel.



 Mer trådförvaring


Här fick resten av mina tyger ligga, i en bokhylla bredvid skåpet, de fick inte plats :) Så jag la de tyger som jag använder mest där så blir det smidigt att hitta dem.



Skåpet som sitter på väggen fick bli förvaring till overlockrullar och lite annat smått och gott. Vad tycker ni, ska jag klä innerväggarna i tyg kanske? Så blir det ju lite färg med i det annars så vita rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...