onsdag 23 november 2011

Gult set med flodhästar



Idag har det blivit ett set med gula flodhästar i storlek 80. Mössan passar nog även för lite större barn tror jag. Jag vet inte vad jag ska göra med setet, men jag lägger det nog i min låda med färdiga projekt tills jag har hittat en ägare till det :)

Höll på att bli galen när jag sydde byxorna idag. OMG säger jag bara! Jag bytte 4!! nålar i overlocken innan jag var färdig med byxorna. Och det är bara den vänstra nålen som går av, varenda gång så är det vänstra nålen. Jag vet inte vad det är för fel, antingen är det något som jag kanske gör fel eller så kanske det är kvaliten på nålarna. Vad vet jag, men en sak vet jag i alla fall att jag måste beställa fler nålar, jag har bara 2 st kvar nu i lådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...