torsdag 14 april 2011

Syfestival



Oj oj vad grejer jag handlade på Syfestivalen som var nu i helgen, eller rättare sagt jag fick det mesta av tygerna av mamma :) Vilken tur att man har en sån snäll mamma som vill följa med och sen erbjuder sig att betala tygerna, bättre kan det inte bli :) 



Fordons-, lejon- och båda aptygerna köpte jag från Mjuka tygers monter, även de matchande muddarna.
Det bruna velourtyget med hjärtan kommer från Miniskunk, hon skickade även med ett brunt band som matchade :) Funderat på om jag ska skaffa en vit mudd och ha till det tyget, för den bruna mudden som jag har nu är nog lite för mörk.







Sen såg jag i de flesta tygmontrarna att de använde sig av en skärbräda och en rullkniv, det tycke jag såg väldigt smidigt ut så det köpte jag med. Sen har jag länge letat efter ett överdrag till strykbrädan, och vad nöjd jag blev när jag äntligen hittade ett :)


Slutligen köpte jag lite overlock rullar och två vanliga rullar med vit tråd. Den gula och orange tråden tänkte jag att de matchar nog bra med tygerna som jag köpte. Jag köpte även en tvillingnål, som jag hoppas passar till min vanliga symaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...