söndag 17 april 2011

Mina trotjänare...


... består av en Singer 14 SH 754 overlock och en Singer modell 342. Den till höger har jag lånat av mamma pga att den Husqvarnan som jag hade innan ville tyvärr inte samarbeta med mig. Den funkar jätte bra hos mamma när jag har tagit dit den för att hon ska få provköra den, men när jag väl ska sy hemma så vill den bara inte. Så jag har dragit den slutsatsen att det är något fel med eluttagen här hemma :) Så jag lånar denna av mamma på obestämd framtid...

4 kommentarer:

  1. Ibland är det märkligt med symaskiner. Jag har en Janome CoverPro som jobbar bäst i grupp. Den har jävlats med mig hemma och jag har flera gånger nästa gett upp hoppet. Men så har jag haft med den på syträffar och tänkt att då kan jag ju få hjälp, men då funkar den helt plötsligt hur bra som helst. Din Husqvarna kanske inte trivs hos dig helt enkelt. :-)

    SvaraRadera
  2. Haha, jo jag har funderat på den med. Den tyckte säkert att jag körde för hårt med den :) Tekniken är bra när den funkar.

    SvaraRadera
  3. Är du nöjd med singern då? Har tänkt köpa en sådan på blocket nämligen :) så hade vart trevligt med lite feedback. mvh/Lily

    SvaraRadera
  4. Lily: Jodå jag är nöjd med maskinen, jag har inte testat alla funktioner än men hittills så funkar den bra :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...