torsdag 5 april 2012

Shopping



Igår var jag och mamma på Tygfabriken i Huskvarna. Och då hittade jag dessa underbara tyger =) Det blev turkos med vita stjärnor, brunt natttåg, blått med svampar, gröna flodhästar och lila med får.




Den grå velouren och det gröna med stjärnor och den vita mudden ska bli en one piece till mamma som hon har beställt =) Vilken tur det är att ha med mamma med förresten när man ska handla tyg, hon betalade detta, rosentyget och klövertygerna på bilden nedanför =) Tack mamma!!




Klövertygerna har jag kollat på länge men nu så passade jag på att ta en meter av varje färg =) Någon av dem ska nog bli en topp till mig själv med.




Detta rosentyg ska bli draperi i tvättrummet och så ska jag sy ett draperi till mamma med som ska hänga vid deras utekök.

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...