tisdag 3 april 2012

Ärmlös klänning nr 1



Nu kommer det komma lite ärmlösa klänningar i ett antal inlägg framöver. Det kommer att vara lite av helgens alster som ni kommer att få se. Först ut är en i det rosa pusseltyget från Mjuka tyger. Jag testade att banda med svart mudd och det blev rätt så bra faktisk. Klänningen är i storlek 79 och ska få följa med på loppisen.

Jag kom att tänka på att det är lite drygt en månad kvar till loppisen, och det känns som att jag har hur mycket som helst kvar att göra till den... Men nu kommer jag ju att vara ledig några dagar i påsk så jag får väl se till att sitta och sy hela dagarna.

1 kommentar:

  1. Spännande att loppisen börjar närma sig. Hoppas att du hinner med allt som du har tänkt dig. Söt klänning!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...