söndag 25 december 2011

God fortsättning!



För några dagar sen sydde jag denna t-shirten med det gröna fordonstyget från Mjuka tyger. Det blev en orange halskantning för lite extra färg :) Nu är det inte mycket kvar av fordonstyget, räcker kan ske till en mössa eller ett par byxor i storlek 60 kanske.

När jag skulle påbörja en annan t-shirt så tog den ena tråden slut i overlocken utan att jag var uppmärksam på det. Så jag var tvungen att trä om den enda från början, men när jag hade trätt om den så ville inte den tråden följa med de andra trådarna i kedjan. Jag har försökt i flera dagar nu men jag lyckas inte fast jag kollar i instruktionsboken. Jag vet inte om jag måste lämna in den för att få ordning på det. Är det någon av er andra som har något tips på hur man kan få ordning på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...