måndag 4 juni 2012

One piece



För ett tag sen sa mamma att hon ville att jag skulle sy en one piece till henne.Vi var iväg för ett tag sen på Tygfabriken i Huskvarna så att hon kunde välja ut det tyget som hon ville att det skulle va. Det blev grå velour till yttertyget och innertyget blev grön trikå med vita stjärnor och vita muddar i ärmar och bensluten. Jag gick efter ett ett mönster från ett nr av Sömnadsmagasinet som kom ut nu i år, kommer inte ihåg vilken av dem det var. Och i den beskrivningen skulle det inte va så lång dragkedja, men till nästa one piece jag syr så ska jag köpa dragkedja så att det täcker hela vägen upp på luvan.

Om det är någon som är intresserad av en one piece i valfritt tyg så är det bara att mejla mig för info, priser och beställning.

2 kommentarer:

  1. Riktigt mysig dräkt är det där.

    SvaraRadera
  2. Ja den är riktigt mysig. Måste ta o sy en till mig själv med :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...