tisdag 22 maj 2012

Mössor och hättor till salu



Nu lägger jag ut lite mössor och några hättor till salu. Jag lägger ut mössornas omkrets så kan man bara mäta runt huvudet villket som passar bäst =) Mössorna kostar 70kr/st förutom Den bruna i velour med hjärtan den kostar 100kr.

Landskapsmössa 42 och 44cm
Rosa pusselmössa 40cm
Brun velourmössa 48cm
Nalle Puhmössa 40, 44 och 46cm
Gul fårmössa 44cm
Lejonmössa 40cm
Gul molnmössa 40cm 2 st
Turkos blommössa 44cm
Gul apmössa 44cm
Gul flodhästmössa 44cm





Hättorna kostar 120kr/st


Brun hätta med blommor 50/60
Beige hätta med blåa tryck 70/80

Om detta är något som intresserar er så mejla mig. Min mejladress hittar ni till vänster här på bloggen.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Å tack =)

    Nja, det gick sådär - var en loppis på ett litet ställe. Inte så jättemycket besökare.
    Kläder säljer jag överlag dåligt av på loppisar - de flesta vill ju fynda på loppis. Så oftast är det mössor och scarfar som går.
    Jag tar 175kr för mina T-shirts! Har inte sålt en enda på loppis (tror jag), men har sålt vid andra tillfällen och ingen som muttrar om priset då!

    Du syr en massa fint - värdera ditt arbete!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...