söndag 21 augusti 2011

Kudde med tryck



Jag fick en massa babyörngott och babylakan av mamma för ett tag sen som var väldigt fina med spets och andra band. Så jag tänkte förnya en del av dem och då fick det bli ett örngott med ett blått band som jag använde mig av Mini skunks stryka på bilder. Tänkte att jag skulle göra lite nya kuddar nu tills vi flyttar så att man kan inreda med dem sen.

Jo vi har ju köpt hus nu jag och V så vi flyttar nu i höst, så det är ju en hel del packande. Det är lite därför som jag har varit så dålig med bloggandet och syandet. Sen denna veckan så har jag åkt på en infektion i pekfingret så då har jag inte kunnat sy för det...

Men det kommer nog att bli lite mer inredningsgrejer som jag lägger ut på bloggen sen när jag har skapat klart :)

3 kommentarer:

  1. Super fin kudde! Gillar verkligen trycket. Marknaderna har gått bra men nu blir det inte fler för i år. Ska bara sy till mina barn och lite beställningar. Hinner inte alls lika mycket nu när man jobbar! =)

    SvaraRadera
  2. Tack, trycket är verkligen fint :) Man skulle behöva va ledig ett tag så att man hinner sy vad man vill hehe...

    SvaraRadera
  3. Jag fick faktiskt sålt rätt mycket, men samtidigt blir det mycket över. Ska jag tipsa så skulle det va att sy byxor, klänningar och mössor. Men sen är det där med storlekar... hur smått och hur stort man ska sy. I Eksjö var det stora storlekar medan på marknaden mindre så det är olika varje gång. Kul att du också ska ge dig ut! Lycka till =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...